Shoutbox archive
avatar
crafter, PVE czy PVP?
avatar
Oficjalnie! Trwają zaawansowane prace nad odpaleniem duela na drugim świecie Smile Wiecej info na dniach Smile
avatar
haavek wlasnie stales sie jak netflix xD
avatar
hahaha xD
avatar
Tylko tym razem dobrze sobie postać rozwiń żebyś nie płakał
avatar
netflix juz przeorany
avatar
jestem za Wink
avatar
Dobry pomysł
avatar
reset tutaj i pykamy ;x
avatar
avatar
no jak chuj ;x Seyin odpal drugi serwer i tyramy od 0 ;d
avatar
Taka nowa edycja by siadla, nie gadajcie ;d
avatar
Dawać nowe mapy i moby xd
avatar
co kwarantanna w chalupie
avatar
dawac jakies eventyyyyyyyyyy
avatar
A co 250lvl mam wjebac czy co ?Big Grin
avatar
Ej masakra ... Duelowi nawet koronawirus i kwarantanna nie pomaga xD
avatar
co tutaj taka cisza?
avatar
ale niech seyin zorganizuje turniej na uz
avatar
nakrecajcie ludzi zeby sie zalogowali