Shoutbox archive
avatar
Hehe to ładnie Big Grin
avatar
Wariacina , Zabójstwa 75 Honor 924 XDXDXD Ładnie ktoś honor nabijał haha XD
avatar
Jeżeli Ci tak odpowiada to widać jak się interesuję XD
avatar
Problem jest taki, ze tylko seyin z gm sie "interesuje" grą. :C Brak kogos kto ma wiedzę i chęci. Ja panelu na itemki nie mam wiec nie jestem w stanie zrobic nic innego jak tylko podeslac je pod nos adminom. Ja tez nie mam juz cierpliwosci zeby co chwila pisac czy itemy zostaly dodane bo i tak dostaje odpowiedz ze sa dodane.
avatar
Witam. Chcialbym przedstawic sytuacje tej gry. Otoz byly obiecane nowe mapy i moby oraz nowe itemy. Wiec zgadza sie mapki i maby sa, ale itemkow jak nie bylo, tak nie ma mimo zapewnien. Dodatkowo do maksymalnie konca lipca mial byc update...a cisza ze strony administracji, hmm klamstwo na klamstwie. Wbilem na nowych mapach okolo 4kkk expa i procz mikstur nie wypadlo nic, czy aby na pewno mam takiego pecha ?? nie sądzę.. Zbieralem mikstury od okolo 2kkk expa i sprzedałem je dzisiaj za okolo 40kk platyny. Czy to duzo ? Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie. Tyle mikstur i ani jednego itemka co?? Mimo ze rzekomo sa wprowadzone do gry Smile) W takim wypadku sprzedam Łowce 183 poziom , 325kk platyny z full EQ, w miedzy czasie mozliwe, ze juz z braku laku bede robill questy, ktore nie byly robione od 80 poziomu. Chetnych zapraszam na PW i czekam na odzew administracji w celu rozwijania gry.
avatar
Kupie eq na łotra, PW Smile
avatar
sell 45kk za psc 20zł ;D
avatar
dziala dziala
avatar
Targ nie dziala
avatar
Nie ma
avatar
jest ktoś w stanie powiedzieć, czy on jest w ogóle w grze?
avatar
czy questa na króla krasnoludów da się wykonać? bo wydaje mi się, że całą mapę obszedłem, a jego nigdzie nie ma XD
avatar
kupie vikinga ;p
avatar
4k
avatar
1sp
avatar
pany 11sp ile kosztuje
avatar
Nic tylko grac
avatar
5 online Big Grin
avatar
noo szok :O
avatar
o kurwqa 4 online