Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obrona i Odbicie
#51
(01-25-2018, 09:55)Vissen napisał(a): To zapraszam uz XD

I masz vissen odp tak naprawdę trochę zchrzaniles postać i każde dawanie w obronę kolejnych awansów w tym nie pomoże. Nie powinno być % obrony bo wkoncu dojdzie do momentu iż siłacz Cie nie zrani, knecht ma już swój główny skill jakim jest silny cios a Ty skoro chcesz być tankiem powinieneś bazować na odbiciu a nie jak wyżej wspomniałeś masz silny na 18-19 i mało daje oczywiście bo dałeś 60 lvl w obronę. Ustaw odbicie na 18-19 i zobaczysz co Ci lotry zrobią biorąc pod uwagę ze dojdzie def z itemow za sp i może minimalnie ze skilla odbicie
Odpowiedz
#52
e no to widze ty juz wiesz co wejdzie w zycie... to nic, przegralem walke o lepsze zycie LELEELELELELELELEL Sad( (((
mimo wszystko uwazam ze odbicie powinno dodawac 6-10% na lvl od sumy pancerza z itemow i obrony, najbardziej fair opcja a regeneracje zastapic ta szarza i gra nabierze dynamiki a w szczegolnosci ludzie zaczna robic knechtow bo bieda z nimi. Kazdy lotra bo przez czas cienia jest nietykalny. Ball moze zmienic specke na sile i bedzie ile? 2.3k? zamiast prawie 400hp a ja na 150 myslisz ze osiagne tyle obrony z tego odbicia i obrony ? no wlasnie nie osiagne. Nie mow mi ze schrzanilem postac Big Grin bo specjalnie dawalem caly czas w obrone zeby miec jej duzo, teraz wiem ze gdybym dal te lvle w sile mialbym teraz ponad 7k sily no ale coz, musze sie zadowolic polowa mniej a wy nadal bedziecie bredzic ze schrzanilem postac Big Grin nie da sie popsuc postaci w tej grze jezeli nie ma max lvl
[Obrazek: 11676198264803833698.jpg]
Odpowiedz
#53
Niestety na ten moment nie jestem w stanie wejść na komputer :-) Od 16:00 jestem kolego do dyspozycji w grze :-)
Odpowiedz
#54
(01-25-2018, 10:16)Vissen napisał(a): e no to widze ty juz wiesz co wejdzie w zycie... to nic, przegralem walke o lepsze zycie LELEELELELELELELEL Sad( (((
mimo wszystko uwazam ze odbicie powinno dodawac 6-10% na lvl od sumy pancerza z itemow i obrony, najbardziej fair opcja a regeneracje zastapic ta szarza i gra nabierze dynamiki a w szczegolnosci ludzie zaczna robic knechtow bo bieda z nimi. Kazdy lotra bo przez czas cienia jest nietykalny. Ball moze zmienic specke na sile i bedzie ile? 2.3k? zamiast prawie 400hp a ja na 150 myslisz ze osiagne tyle obrony z tego odbicia i obrony ? no wlasnie nie osiagne. Nie mow mi ze schrzanilem postac Big Grin bo specjalnie dawalem caly czas w obrone zeby miec jej duzo, teraz wiem ze gdybym dal te lvle w sile mialbym teraz ponad 7k sily no ale coz, musze sie zadowolic polowa mniej a wy nadal bedziecie bredzic ze schrzanilem postac Big Grin nie da sie popsuc postaci w tej grze jezeli nie ma max lvl

Jezeli na 150 lvlu wyciagniesz 2.3k defa na ludzi nie mam nic przeciwko bo po to tego tanka robiles tylko wciaz mam na mysli ze jezeli sie podjales gre tankiem to twoim głownym skillem powinno byc odbicie a nie silny cios ktory do tej pory jednak bazuje w twojej karcie umiejetnosci . Trzeba to dokladnie obliczyc mi sie nie chce wiadomo z jakich powodow Wink Vissen ja Cie kumam ale serio moim zdaniem mogles pierwsze lvle poswiecic w sile i lekko hp a pozniejszymi lvlami dawac w obrone bardzo by Ci to ulatwilo gre a w pozniejszym etapie i tak przynioslo by chciany efekt. Ja szczerze Ci powiem ze na obecna chwile majac 400 hp i 8.5k sily na ludzi nie mam szans z lotrem w full eq na uz i to bez cienia sam bieg wystarczy . A patrzac na rosnaca liczbe lotrow bede mial sam katorge przydalo by sie cos zrobic z tymi tarczami no i jak wyzej wspomniales cos z ta szarza a to by dzialalo cos jak w stylu blysku tylko oczywiscie nie mozna by bylo pokonywac przeszkod Smile
Odpowiedz
#55
2.3k obrony to nic na 150 przy mobach majacych 6k Big Grin skoro poswiecam sie obronie to odbicie powinno mi gwarantowac zdrowa liczbe pancerza a nie 15 na lvl dlatego silny cios jest pierwszy. Jak odbicie zmieni swoje wlasciwosci to kto wie moze bedzie rozwiniete jako glowne lecz obecnie jest to bezsensu i sam wiesz o tym Smile
[Obrazek: 11676198264803833698.jpg]
Odpowiedz
#56
Zdrowa liczba pancerza to taka, która na tym samym lv lotr dający tylko w sile ma szansę na walkę z Tobą a nie ranę niższą od 0. Nie popadajmy ze skrajności w skrajnosc
Odpowiedz
#57
a kto powiedzial ze lotr ma ranic knechta? badzmy szczerzy, kazdy lotr zrani knechta na swoim poziomie ktory nie rozwija obrony wiec w zadna skrajnosc nie popadam. Zdrowa liczba pancerza to taka, ktora pomoze mi w PvE na tyle by sobie radzic z potworami z tak slaba sila ciosu. Po to lotr ma kilka wyprowadzanych ciosow by uzupelnic swoj brak sily ciosu lecz gdy mam wiecej obrony niz taki lotr sily to chyba normalne ze mnie nie zrani tak??? nie rozumiem tych argumentacji, inne profesje siegaja sila ponad 10k i moje 1400 obrony jest niczym wiec to ze lotr "MUSI" ranic knechta jest pojeciem watpliwym bo knecht moze bazowac na obronie do tej pory jak ja lub byc ranionym przez lotrow a nawet zabijanym na rzecz sily gdzie taki lotr zginie na 3akcje. Obecnie z moja sila musialbym uzyc 4 AK na zbicie 100 hp lotrowi
[Obrazek: 11676198264803833698.jpg]
Odpowiedz
#58
Hahaha tak jest damy Ci 6k defa żeby Cię potworki nie raniły bo Ty dajesz w obronę i nie masz siły hahah oj Arek Arek xD takie rozwiązanie problemu nie ma prawa bytu i nikt normalny o zdrowych zmysłach nie wcieli w życie Twoich wymagań bo są po prostu bezsensowne.. Zamiast dawać dalej w obronę rozwiń sobie siłę i hp bo nigdy nie będziesz miał tyle defa żeby Cię moby nie ranily chyba że chodzi Ci o te typu yeti Wink
Odpowiedz
#59
Dobra A teraz druga strona medalu... Powiedzmy że Odbicie jest zmienione... Każdy knecht powinien mieć możliwość wówczas na zmianę swoich statystyk... Chłopacy.budowali tak A nie inaczej swoich knechtow tylko dlatego że było to najbardZiej opłacalne, teraz po zmianie oni też powinni rozdac swoje punkty na nowo... Pytanie czy wy jesteście na to gotowi?
Odpowiedz
#60
Jeżeli postać jest zrobiona w sposób :lotr nawet najlepszy na równym poziomie nie ma szans zranić knechta, powinno działać to w dwie strony Wink każda profesja z każdą powinna mieć równe szanse, dobry building i eq to 70% vs 30%, a reszta to umiejętności, ale nigdy 100 do 0
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości