Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Open beta - błędy, problemy, itd.
#9
Masakra tyle bugów, że mi by było wstyd to alphą nazwać. XD Ale ma potencjał w chuj, mam nadzieję, że wyrzeźbicie z tego coś, co przebije grywalnością stare wersje. Big Grin
1. Po staniu afk postać sama zaatakowała najbliższego potworka i go zabiła (zielony troll) przed śmiercią. (zrespiony obok kamyk mnie zabił) // impossible
2. Po włączeniu biegu pokazuje mi cooldown, mimo, że go nie używałem albo czas na minusie (Skill bieg może być aktywowany za -563 sekundy) lub zaraz po zalogowaniu również nie da się go używać, bo cooldown. //naprawione
3. Czasem po kliknięciu jakiegoś skilla zaznacza się jego obrazek zamiast się włączyć. // kliknąć, nie przeciągnąć
4. Z okazji nowego silnika może usunąć bug "czytania" zawartości innej kratki po kliknięciu na nią?
5. Przez krótką chwilę po otrzymaniu śmiertelnego ciosu, nim gra wywali popup z zalogowaniem się do gry, jesteśmy w stanie wywalić jeszcze akcje i np. dobić potwora (nie wiem jak z poruszaniem się)
6. Po założeniu sierpa, broń wraca do plecaka a sam sierp znika. Po założeniu wędki na "zniknięty" sierp, sierp wraca do plecaka a wędka staje się niewidzialna.
7. Chodzenie po kratkach 2-3ak mając 1ak.
8. Itemy "migają" jak jest ich wiele na jednej kratce, nie mogą się zdecydować który u góry.
9. Kwasowe robale nie zaliczają się do questa.

EDIT: @3. To zróbcie obrazki skilli nieprzeciągalne, bo w środku walki nie ma czasu na zastanawianie się czy po kliknięciu przesunąłem mysz o milimetr.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Open beta - błędy, problemy, itd. - przez dend - 01-26-2015, 23:02
RE: Open beta - błędy, problemy, itd. - przez Lord Death - 02-13-2015, 05:02

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości