Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaslona
#13
To może teraz knecht, który ma dużo panca niech zostanie osłabiony, by go potwory waliły o 2-3 rany więcej, w sumie ma regeneracje i możliwość +2hp/lvl, więc będzie sprawiedliwie. Ale nieee, tak nie będzie, bo nie.

Łowca z nowymi pierścieniami teraz już nie musi inwestować tyle w celność tylko da w siłę strzału... jeszcze mocniejsze hity ma.

Jest jedna zasada, nie zmienia się zasad w trakcie gry. Nie po to ludzie zapieprzali kilka mies, by mieć eq pod unik i wyekspioną postać pod unik, by teraz nagle z dupy im wszystko pozmieniali, bo kilka osób zapłakało. Ja dziękuję za taką grę, gdzie co trochę zmieniana jest mechanika pvp/pve szkoda marnować czasu. Może dwie osoby na bocie sobie expiły, ale to nie oznacza, by nagle przez takie jednostki zmieniać całą ideologie działania uniku innym graczom.

Przecież można by było zrobić tak, że po np 1 minucie stania w bezruchu unik przestaje działać. Ale nie, najlepiej osłabić unikowca w expie mimo, że i tak mu się trudno expi.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Zaslona - przez Buff - 03-25-2017, 00:03
RE: Zaslona - przez Shaco - 03-25-2017, 00:14
RE: Zaslona - przez crafter - 03-25-2017, 00:22
RE: Zaslona - przez Pywbelos - 03-25-2017, 00:44
RE: Zaslona - przez jodla332 - 03-25-2017, 12:47
RE: Zaslona - przez Dark Vego - 03-25-2017, 13:17
RE: Zaslona - przez Buff - 03-25-2017, 14:11
RE: Zaslona - przez Bigmoney - 03-25-2017, 14:56
RE: Zaslona - przez Heeron - 03-25-2017, 19:51
RE: Zaslona - przez Seyin - 03-25-2017, 21:47
RE: Zaslona - przez Haron - 03-26-2017, 01:18
RE: Zaslona - przez Buff - 03-26-2017, 02:20
RE: Zaslona - przez Heeron - 03-26-2017, 12:43
RE: Zaslona - przez Seyin - 04-02-2017, 13:08
RE: Zaslona - przez Pywbelos - 03-26-2017, 13:22
RE: Zaslona - przez Heeron - 03-26-2017, 14:04
RE: Zaslona - przez Buff - 03-26-2017, 14:40
RE: Zaslona - przez crafter - 03-29-2017, 20:33

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości