Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 906 - File: showthread.php PHP 7.4.1 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 906 errorHandler->error




Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propozycja zmian w systemie wydobycia
#1
Pewni gracze zgrywają bohaterów chcąc ,,ratować” grę, ale to nie wychodzi, pomysł został wprowadzony do gry już dawno, trzeba go jednak podreperować, tak aby NIKT nie poczuł się pokrzywdzony, bo kłótnie nigdy się nie skończą. Z racji tego, że osiągnąłem 100 poziom, a więc taki jak sobie założyłem i mój exp na teraźniejszą chwilę jak na razie się zakończył chciałbym zaproponować kompromisowe rozwiązanie tego problemu, aby gra mogła wrócić do ,,normalności”.
Otóż:

Pierwsza sprawa. Idąc na kopanie/zielenie/łowienie OD POCZĄTKU nie zabijając żadnego mobka przy granicy 300 punktów danego zbieractwa/wydobycia mamy mniej więcej 44-46level. Proponuję aby właśnie na granicy 300 punktów ZWYKŁA łopata/sierp/wędka nie dodawała już ani expa, ani punktów do danej umiejętności, dlaczego ? Opiszę niżej.

Druga sprawa. Złote narzędzia dostępne od poziomu 67.. Zapytacie pewnie dlaczego właśnie taki poziom sobie wymyśliłem? Dlatego iż bijąc 300 umiejętności jak wyżej wspomniałem wbijemy około 44-46level, więc żeby dostać złote narzędzie trzeba wbić 21-23 leveli na mobach – a więc gra znów nabierze sensu jakiego sobie życzy pewna grupa graczy. Teraz najważniejsza rzecz, więc po otrzymaniu złotego narzędzia mając 300 punktów jedziemy ostro aż do 700(!), nie do 500 i platynowe narzędzia jak było do tej pory, które dają 2x więcej expa niż złote. Więc od 300 do 700 wpada nam około 8,8-10kk expa, a więc jeżeli zaczynamy ze złotymi od 67 to wbijając 700 osiągamy około 73 poziom. Przy 700 danej umiejętności znów taka sama zależność ZŁOTE narzędzie nie dodaje już ani expa, ani punktów umiejętności ( tutaj akurat już jest maksymalna liczba ), dlaczego ? Opiszę niżej.

Trzecia sprawa . Platynowe narzędzia dostępne byłyby od(!) 85-90lvla.. Dlaczego od tego poziomu ? Ta sama zależność jak wyżej, aby gra miała sens i nie toczyła się tylko i wyłącznie do zbieractwa/wydobywania. A więc mając 73 level po złotych narzędziach osiągając 700 danej umiejętności należy się sporo namęczyć, aby zdobyć tą najważniejszą rzecz – PLATYNOWE NARZĘDZIE. Otóż będzie trzeba wbić na mobach około 45-60kk (12-17 lvli) expa w zależności, od którego lvla przyjmiemy tą nagrodę. Platynowym narzędziem możemy się WYEXPIĆ do 110-115 poziomu, a ono konsekwentnie jak i zwykłe oraz złote narzędzia traci w pewnym sensie swoją moc, czyli nie dodają już punktów expa. Dlaczego ? Opiszę niżej i przedstawię zupełnie nowy pomysł.

Ostatnim moim punktem jest właśnie ten nowy pomysł. Przy osiągnięciu tego 110-115 poziomu, aby platynowe narzędzia nie stały się już zupełnie nieprzydatne proponuję, aby co np. 20tysięcy przedmiotów wypadał jeden jakiś wyjątkowy, cenny, lepszy od dotychczasowych, taki bonus czy niespodzianka. Otóż tą platynową łopatą/sierpem/wędka wydobywalibyśmy po 7 przedmiotów na akcję czyli np. w prawym górnym rogu mogłoby wyskakiwać tak jak przy questach kiedy zabijamy moby 7/20000, 14/20000, 21/20000 i tak do 20k. Wychodzi to niespełna 4 godzin wydobywania, bez kilku minut ( nie opuszczając żadnej akcji do 5 sekund). Nie mówię tu o takich fantach wartych 1,2,5, czy 10kk, ale równie dobrze możemy zdobyć 100k platyny, a może nam się przyfarcić i jakąś większą ilość lub jakiś itemek ( to już kwestia sporna do uzgodnienia, pomysły mile widziane ). Należy także przy zbliżającej się granicy 20k przedmiotów uważać, aby wyczyścić sobie plecak i ,,NAGRODA” nie wylądowała pod stosem ryb, roślin lub bryłek (chyba, że wprowadzić to w formie questa ,,dniowego” – jeden na dzień można by było brać i nagrodę odbierać jak za zwykłe questy (nagroda niewiadoma/losowa - niespodzianka)). Dodatkowo : oczywiście abyśmy znów nie zatoczyli koła, czyli aby gra nie opierała się jedynie na zbieractwie/wydobywaniu i żeby nie było narzekań, że zbieractwem dorobił się całego eq, a ja na expie mam 100k na 5 godzin, bo muszę wydawać na jedzenie, otóż należałoby wprowadzić ograniczenie do jednego razu na dzień – czyli wydobywamy 20k przedmiotów, uzyskujemy nagrodę, kolejny raz będzie możliwy za 24 godziny lub jak wyżej napisałem każdego dnia można by brać jeden taki quest ( tu już możliwości jest wiele). Myślę, że to rozsądny pomysł jako całokształt, ponieważ gra wróciłaby do oczekiwanej przez wielu graczy NORMALNOŚCI, a więc opierała by się zarówno na expie jak i wydobywaniu ( dorywczo przez pewien okres ), a i dodatkowo przy małym procencie dropa lepszych itemów byłaby to jedna możliwość więcej do ich zdobycia ( jednak dopiero na 110-115 ) levelu. Zapraszam do opinii oraz pytań w razie gdyby było coś niejasne.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Propozycja zmian w systemie wydobycia - przez Juxo - 05-20-2014, 14:22

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości