Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[bug] Błąd w działaniu skilla 'błysk'
#5
Ja nie chcę łowcy osłabiać w żaden sposób, chcę tylko, żeby naprawiono błysk Smile
Zaproponowałem takie rozwiązanie, bo jest chyba najprostsze do wdrożenia, co nie znaczy, że to jedyna opcja jaką widzę.

BTW zobacz, że łotry rozwijają podwójny cios, cień i bieg (3 skille) oraz niektórzy teraz dają jeszcze pkt w skrytobójczy (bo do 4-5 levelu skilla ma to duży sens i w połączeniu z podwójnym daje realny zysk w ilości obrażeń). Knechci inwestują w silny cios i fecht, niektórzy pewnie dają coś w odbicie albo regenerację (bo to się opłaca). A łowcy to przeważnie buildy dwuskillowe (precyzyjny i przycelowanie albo przycelowanie i precyzyjny). Nie znam nikogo, kto używałby przebicia na poziomie wyższym od 1, podobnie jest z błyskiem, a dalekiego strzału to chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie rozwija, a tym bardziej nie używa (musiałby być na 5 lev skilla żeby to miało sens). Patrząc z tej perspektywy to właśnie łowcy są najmocniejszą klasą, bo nie inwestują w więcej niż 2 skille, czyli mogą tam mieć więcej punktów niż jakakolwiek inna klasa. Zresztą jeśli zaproponowana przeze mnie modyfikacja błysku by weszła (sam w to chyba nie do końca wierzę), to przecież mógłbyś zostawić błysk na 1 lev i nadal mieć 75% szans na to, że jednak skoczysz Big Grin
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: [bug] Błąd w działaniu skilla 'błysk' - przez Bezimienny - 02-25-2014, 19:09

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości