Duel Online - Forum
Za mała szansa trafienia (Atak) - Wersja do druku

+- Duel Online - Forum (https://www.duelonline.pl/forum)
+-- Dział: O grze (https://www.duelonline.pl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Dział: Zmiany w grze/Pomysły na rozwój gry (https://www.duelonline.pl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Wątek: Za mała szansa trafienia (Atak) (/showthread.php?tid=161)



Za mała szansa trafienia (Atak) - Maniek - 09-13-2013

Witam mam taką propozycję , żeby zmniejszyć większości potworom parowanie i uniki , bo trzeba mieć kuriozalną ilość ataku żeby np lotrem czy knechtem zabic ducha czy zjawe, lub po prostu co lv jak dodajemy w atak dodawalo nam z 10% a nie 5% celności ponieważ knecht i łotr pod względem na dalszym lv ma zbyt długą drogę do łowcy pozdrawiam Wink


RE: Za mała szansa trafienia (Atak) - Lordzin - 09-13-2013

Jak dla mnie to zmniejszenie uniku bedzie bezsensowne, bo całkiem wszyscy beda ładować bf/hp i kazda postać identyczna...


RE: Za mała szansa trafienia (Atak) - ModernWar - 09-13-2013

Akurat takiemu duchowi, orczej, kobrze, golemowi, nietoperzowi można by zminejszyc unik o 10%.
Jak duch, orcza, kobra, to jest exp/drop dla większy lv ale taki Golem czy nietoperz to jest bez sensu że tak mało ma się na niego % Golem od 30 lv nie zadaje obrażeń a nie można go zabic. Niektóre staty potworów powinny zostac od nowa rozpisane


RE: Za mała szansa trafienia (Atak) - Mr X - 09-13-2013

[Obrazek: grzyby.jpg]
[Obrazek: Lodowa%20Flaszka.jpg]
[Obrazek: Czarna%20krew.jpg]

polecam.


RE: Za mała szansa trafienia (Atak) - Tragedia - 09-13-2013

Dać każdemu na starcie staty 1000ataku i 3000bf + 500hp i będzie git?

Każde ułatwienie gry = szybsza jej śmierć


RE: Za mała szansa trafienia (Atak) - DUBPLATE - 09-13-2013

(09-13-2013, 17:43)Tragedia napisał(a): Dać każdemu na starcie staty 1000ataku i 3000bf + 500hp i będzie git?

Każde ułatwienie gry = szybsza jej śmierć

przesadziłeś strasznie kolego Smile trzeba do wszystkiego podchodzic z głową, nie zgadzam sie dosłownie z myślą autora tematu, lecz co do golema... panowie, golem jest wielki jak skała, a ja w niego trafiam co trzeci cios, gdzie tu logika? ;>


RE: Za mała szansa trafienia (Atak) - Maniek - 09-13-2013

Mi nie chodzi o to żeby zrobić żeby na wszystkie moby było 100% celności ale na większości mobach jest lekka przesada co do ich uników, wiec lotr i knecht konczy expienie na yeti bo na inne moby ma po 20% celnosci xD, a golem nie dość ze ma tyle hp to jeszcze go traf, i w ten sposób knecht i lotr ma małą szanse wydropienia czegos dobrego


RE: Za mała szansa trafienia (Atak) - ModernWar - 09-13-2013

Za golema jest mniej expa niż za yeti drop też słaby wiec powinien miec staty trochę gorsze
Co do używek to narazie nie stac nikogo na kupywanie lodowych flaszek i co 6 min używanie jednej


RE: Za mała szansa trafienia (Atak) - Crazy - 09-13-2013

Dobrze jest jak jest, po co kombinować. Golem jest po to żeby utrudniać nam życie tak jak i gacek.
Co do duchów, orczych kobr itp, trzeba expić gdzie sie da, a jak nie trafiasz to daj w atak, coś za coś siła czy atak,


RE: Za mała szansa trafienia (Atak) - Kos - 11-08-2013

Moim zdaniem takie zmiany nie mają sensu, niedługo mają się pojawić mapki z drzewcami i harpiami, według tej ideologi należy zmniejszyć parowanie tych potworków ale po co ? Po to żeby każdy mógł się pochwalić karsami i zbroja paryską itp ? W 2 edycji tylko kilka osób mogło się pochwalić takim sprzętem i tak być powinno
pozdrawiam